Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-05, 11:12   #1
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Engelsk fotboll 2011-2012


Äntligen är det augusti och den roliga(!) fotbollen drar igång i england! Innan ögongodiset från PL startar så får vi njuta av den engelska championship fotbollen i ungefär 1½ vecka istället!

Denna dagbok kommer det endast att spelas på engelsk-fotboll med följande spread:

https://www.sharps.se/spreadsheet/8634
https://www.sharps.se/spreadsheet/8633

Start idag med Hull - B'Pool.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 11:35   #2
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer köra dessa spread enligt 2-6 metoden.
start med "to win" = 20-40-80-120-160-240.

Låser förövrigt alla mina spel, senast innan matchstart!

Senast redigerad av Philjay den 2011-08-05 klockan 11:43.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 12:02   #3
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir väldigt trevligt med engelsk fotboll igen.

Men jag måste bara fråga. Varför så många har börjat köra Martingale-system? Känns nästan som om någon lika gärna skulle kunna öppna en roulette-dagbok.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 12:26   #4
 
LadyDeWinters avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 156
Sharp$: 160


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Det blir väldigt trevligt med engelsk fotboll igen.

Men jag måste bara fråga. Varför så många har börjat köra Martingale-system? Känns nästan som om någon lika gärna skulle kunna öppna en roulette-dagbok.
Det är ju inte direkt så att 2-6-systemet gör hela bettingen till något chansartat roulette-spel, fortfarande om du hittar matcher med värde i så kommer du plussa i längden. Tror någon någonstans här visade utfallet av 1 milj matcher, jämfört 2-6 och flatbet, och då blev ROI nästan exakt samma. Det jag tror det beror på är att folk blir mer disciplinerade när man spelar med serier då man även pressar sig själv att arbeta hårdare för att stänga även dessa, d.v.s man slänger inte iväg ett NHL-megabet på natten för att rädda minuset under dagen, vilket man lättare kan motivera för sig själv om man är tiltad och inte spelar med 2-6 eller flatbet.

Sorry för offtopic.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 12:35   #5
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Intressant!

Kladdar lite i din dagbok om det är ok?
Jag har tittat på matchen mellan Southampton-Leeds. En DNB 2:a till 2.50 tycker jag verkar vara ett spelvärt odds.

The saints är nykomlingar medan Leeds gjorde en bra säsong förra året. Leeds har tappat Schmeichel i målet men istället fått U21-keepern Lonergan. Tappat JOhnson och Kilkenny på mittfältet men fått Brown samt att oprövade Nunez verkar ha växt efter utlåningen förrra året. Kvar är Gradel och Snoddgrass. Sen kommer kruxet...båda anfallarna Becchio och Somna är skadade på topp. Leeds har gjort bra resultat på försäsongen utan dessa herrar. Har tyvärr dålig koll på the saints, bör de vara så här stor favorit?
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 14:26   #6
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LadyDeWinter Visa inlägg
Det är ju inte direkt så att 2-6-systemet gör hela bettingen till något chansartat roulette-spel, fortfarande om du hittar matcher med värde i så kommer du plussa i längden. Tror någon någonstans här visade utfallet av 1 milj matcher, jämfört 2-6 och flatbet, och då blev ROI nästan exakt samma. Det jag tror det beror på är att folk blir mer disciplinerade när man spelar med serier då man även pressar sig själv att arbeta hårdare för att stänga även dessa, d.v.s man slänger inte iväg ett NHL-megabet på natten för att rädda minuset under dagen, vilket man lättare kan motivera för sig själv om man är tiltad och inte spelar med 2-6 eller flatbet.

Sorry för offtopic.
Det skulle vara intressant om någon kunde hitta den uträkningen, jag vågar inte ens tänka på sannolikhetsläran. Ber om ursäkt för att ha klottrat ned tråden.

Senast redigerad av Donald den 2011-08-05 klockan 14:27.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-06, 02:35   #7
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ingen fara om ni klottrar och har er i tråden, bara trevligt när folk delar med sina tankar m.m. Med precis som LDW säger så har man kanske mer respekt för sina pengar om man spelar med system, och i och med att man låser sina spel så blir det mk tydligare när man förlorar!!

fredag natt och jag signar ut! peace out
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 18:45   #8
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Precis hemkommen från HBK - IFK norrköping, sitter och äter lite mat och adrenalin-ruset har så smått börjat lägga sig! Dehär va de sjukaste jag varit med om!! Jävlar va gott för klubben! Man kan säga att vi 3 700 åskodarna fick värde för pengarna, i slutet va de så mkt hjärta så jag aldrig varit med om ngt liknande, det lät mer som att de va 9-10 000 personer på läktarn när 5-4 målet görs!

Hela helgen har spenderats till fest, och mestadels på Tall ship races här i halmstad..
Festat, käkat, sovit och varit på openbars på fullriggare, skadligt roligt !


Iaf drog igång liret nu i championship, och sofar med grönt resultat!

Längtar bara mer och mer till årets spännande PL säsong, allt kan hända! De Gea svajjar i målet => kanske tappar united?
chealse är stabila som vanligt, suck
city kommer förmodligen köra på flipp eller flopp stilen, förmodar att de slutar top 3 iaf
arsenal, stannar fabre?? tror dem är avhängda från topstriden men absolut en värdig top 4 krigare!
tottenham, försvinner luca så är dem förlorade, de har inte bredden som krävs för att tappa en av sina bästa spelare!
Pool, Mkt roliga värvningar iår, överpris på henderson men han kan komma att bli en viktig kugge de närmsta 10 åren! Serverkligen framimot att se pool komma top 4a igen!

mindre än 1 vecka kvar nu!!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td